Vestel Manisaspor Takım Kaptanı Uğur İnceman, Fenerbahçe ile yaptıkları maçta Tuncay'la kendisi arasındaki tartışmalara yol açan pozisyonun penaltı olmadığını savundu.
Uğur İnceman yaptığı açıklamada, maçlarda bu tür pozisyonların çokça yaşandığını vurguladı.
Hakemin pozisyonda doğru karar verdiğini kaydeden Uğur, şunları söyledi: "O pozisyonda Tuncay, tam topa vurmak üzeriydi. Ben ayağımı uzattım, topa dokununca Tuncay vuramadı. Sonuçta Tuncay'ın vuruşu benim ayağıma geldi. Yani ayağıma bir teması oldu. Bana göre pozisyon penaltı değildi."