Ankaragücü-Fenerbahçe maçına daha 2 hafta var ama ortam şimdiden gerildi !.. Ankaragücü Asbaşkanı Ayhan Atalay, Fenerbahçe'yi ve Başkanı Aziz Yıldırım'ı hedef alan açıklamalar yaptı !. Atalay, Aziz Yıldırım'ın MHK'ye baskı yaptığını öne sürerek, 2 hafta sonraki maça istediği gibi bir hakem atanması için çalıştığını öne sürdü.
-video_1-