Kocaelispor, hafta sonu deplasmanda yapacağı Denizlispor maçının hazırlıklarına başladı.
Teknik direktör Erhan Altın, KEV Sefa Sirmen Tesisleri'ndeki antrenman öncesi yaptığı açıklamada, ligin bitmesine 7 hafta kaldığını anımsatarak, bu haftaları en az puan kaybıyla geçmenin hesaplarını yaptıklarını bildirdi.
''İhtiyacımız olan puanları toplayarak ligin sonlanmasını bekleyeceğiz'' diyen Altın, ''Artık yalnızca bizim kazanmamız yetmiyor, rakiplerimizin de puan kaybetmesi lazım. Son haftalarda, maçlara nasıl çıktığımızı gösterdik, hep aynı mantaliteyle sahaya çıkıyor, iyi futbol oynama gayretinde oluyoruz'' diye konuştu.
Altın, Beşiktaş maçının 6. dakikasında sakatlanarak oyundan çıkan Taner'in haricinde eksikleri bulunmadığını ifade ederek, bugün MR'ı çekilecek Taner'in durumuna ilişkin net bilgiyi akşam saatlerinde alacaklarını sözlerine ekledi.
"Artık kazanmakta yetmiyor"
13 Nisan 2009 18:31