Arsenal, 2005'ten bu yana ilk kupasına yürüyor. Topçular, Lig Kupası yarı finalinde Ipswsich'i yenerek ilk finalist oldu.
Kupada genellikle genç oyuncularına şans veren Arsene Wenger, ilk maçtaki 1-0'lık mağlubiyetin etkisiyle tam kadroya yakın bir şekilde çıktığı mücadelede ilk gol 61. dakikada Bendtner ile geldi. Hemen ardından da Koscnielny farkı ikiye çıkarırıken, 77. dakikada Cesc skoru 3-0 olarak belirledi. Arsenal, böylece Lig Kupası'nın ilk finalisti olmayı başardı.
(Ligtv.com.tr)
Arsenal'in kupa inadı
26 Ocak 2011 1:42