Ankaragücü'nde olağanüstü kongre tarihi yaklaşırken, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile Ankaragücü Onursal Başkanı Cemal Aydın ve kulüp başkanı Cengiz Topel Yıldırım biraraya gelerek, ''kulübün 100. yılında güç birliği'' konusunda anlaşmaya vardı.
Altınpark'taki Belediye Evi'nde öğleden sonra yapılan toplantı yaklaşık 3 saat sürdü. Tarafların görüşmede, 100. yılda Ankaragücü için güç birliği konusunda anlaşmaya vardıkları belirtildi.
Melih Gökçek, toplantı sonrasında yaptığı açıklamada, Ankaragücü'nü nasıl Türkiye Şampiyonu yapabileceklerini görüştüklerini belirterek, ''23 Ağustos'ta yapılacak kongrede yeni yönetimi seçip, birlikte yola çıkmaya karar verdik'' dedi.
Melih Gökçek, toplantı sonrasında yaptığı açıklamada, Ankaragücü'nü nasıl Türkiye Şampiyonu yapabileceklerini görüştüklerini belirterek, ''23 Ağustos'ta yapılacak kongrede yeni yönetimi seçip, birlikte yola çıkmaya karar verdik'' dedi.
Başkan adaylığı için adı geçen Ahmet Gökçek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, tarafların uzlaşma sağladığını ifade ederek, ''İnşallah güzel şeyler olacak. 1-2 gün içinde bazı gelişmeler olabilir'' dedi.
Bu arada, Ankaragücü Futbol Şube Sorumlusu Hikmet Hancıoğlu, istifa edeceğini açıkladı. Hancıoğlu, yarın saat 11.00'de düzenleyeceği basın toplantısında, ''istifa gerekçelerinin yanı sıra kamuoyuna önemli açıklamalarda bulunacağını'' söyledi.
Bu arada, Ankaragücü Futbol Şube Sorumlusu Hikmet Hancıoğlu, istifa edeceğini açıkladı. Hancıoğlu, yarın saat 11.00'de düzenleyeceği basın toplantısında, ''istifa gerekçelerinin yanı sıra kamuoyuna önemli açıklamalarda bulunacağını'' söyledi.