Yeni sezon hazırlıklarına dün tesislerde yaptığı antrenmanla başlayan Ankaragücü, bugün sağlık kontrolünden geçti.
Özel 100. Yıl Hastanesi'nde, yönetim kurulu üyesi Dr. Salim Türker gözetiminde yapılan sağlık kontrolleri, 2 grup halinde gerçekleştiriliyor. İlk gün sağlık kontrolüne 14 futbolcu katılırken, diğer futbolcular tesislerde antrenman yaptı. Yarın da 14 futbolcu sağlık kontrolünden geçecek.