Ankaragücü, yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor.
TRT Ankara Futbol Turnuvası'nda dün akşam Karabükspor'u 2-1 mağlup eden sarı-lacivertliler, bugün teknik direktör Mesut Bakkal gözetiminde Saray Tesisleri'nde bir antrenman yaptı.
Isınma koşularıyla başlayan antrenmanda daha sonra Karabükspor maçında forma giyen oyuncular ayak tenisi oynarken, diğer oyuncular ise dar alanda pas çalışması gerçekleştirdi. Mesut Bakkal, antrenmanın son bölümünde oyuncularına kanat organizasyonu, şut, orta ve gol çalışması yaptırdı.
Hafif sakatlıkları nedeniyle takımla birlikte atrenmana katılmayan Theo, Özgür, Tonia ve Ümit ağırlık salonunda, Sapara, Tita ve Bilal ise doktor nezaretinde çalıştı.
Ankaragücü, yarın yapacağı tek antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Ankaragücü hız kesmiyor
12 Ağustos 2011 19:56