Karşılaşmanın ikinci yarısında sarı kart gören Mehmet Topal ve Webo, yarı finalin rövanşında cezalı duruma düştü.
UEFA Avrupa Ligi'nde grup maçlarından itibaren toplamda 3 sarı karta ulaşan iki futbolcu, 2 Mayıs Perşembe günü Lizbon'da oynanacak rövanş mücadelesinde forma giyemeyecek. Öte yandan Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, maçın son dakikalarında Webo'nun sarı kart görüp cezalı duruma düşmesi sonrası "Ah Webo ah" diyerek üzüntüsünü gizleyemedi.
Benfica'da ise sarı kart gören Ola John, rövanşta cezalı oldu.
Ah Webo ah
26 Nisan 2013 3:26