Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Ankaragücü, sabah yaptığı koşunun ardından günün ikinci çalışmasını salonda gerçekleştirdi.
Avusturya'nın Seefeld kasabasında kamp çalışmalarını sürdüren Ankaragücü, hazırlıklarına ara vermeden devam ediyor. Sarı-lacivertliler, sabah saat 07.00'de otele yakın ormanlık alanda 35 dakika koştu. Kahvaltının ardından odalarında dinlenmeye çekilen futbolcular, saat 11.30'dan itibaren ise iki ayrı grup halinde fitness salonunda ağırlık çalıştı.
Ankaragücü, bu akşam saat 18.30'da yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
A.Gücü'nde durmak yok
04 Temmuz 2011 19:35