Ankaragücü'nün bugün yapılması gereken Olağan Genel Kurulu, yeterli sayıda üyenin katılımı olmadığı için 3 Şubat Cumartesi gününe ertelendi. Gelecek hafta yapılacak Genel Kurul'da çoğunluk aranmayacak.
Ankaragücü Olağan Genel Kurulu, çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi. Karayolları Genel Müdürlüğü Halit Rıfkı Paşa Salonu'nda yapılması planlanan genel kurul, yeterli sayıda üyenin katılımı olmadığı için haftaya ertelendi. Ankaragücü'nde genel kurul, 3 Şubat Cumartesi günü, çoğunluk aranmaksızın, aynı yerde ve saatte yapılacak.
A.Gücü Genel Kurulu ertelendi
27 Ocak 2007 14:09