Beşiktaş, Kayserispor'dan yediği son dakika golüyle ligde üstüste 3. mağlubiyetini alırken bir de tartışma başladı! Gol sırasında tribünlerden sahaya 2. topun atılması Beşiktaşlıların "Sahada 2 top varken oyun niye durmadı?" itirazına neden oldu.
Peki maçın hakemi Mustafa Kamil Abitoğlu, bu itirazlar için ne dedi?
2. topun sahaya atıldığını gördü mü?
Gördüyse oyunu niye durdurmadı?
Lig TV Muhabiri Ömer Güvenç, sabah havaalanında Abitoğlu'na bu soruları sordu ve aldığı yanıtları Futbol Gündemi'nde aktardı...
Güvenç'in bildirdiğine göre Mustafa Kamil Abitoğlu "Topu gördüm. Zaten benim haricimde sadece Guti gördü 2. topu. Ama top pozisyondan o kadar uzaktı ki hiçbir futbolcuyu uzaktan yakından ilgilendirmiyodu, o yüzden devam ettirdim" dedi.
Bu arada Ömer Güvenç pozisyonu yenilgiye neden gösteren Beşiktaşlı futbolcuları da eleştirdi...
-video_1-
Abitoğlu ne dedi?
26 Ekim 2010 17:52