City, Arsenal'i 36 yıl sonra deplasmanda yendi.
Lig Kupası çeyrek finalindeki mücadeleye Arsenal yedek ve genç isimlerden oluşan bir kadro ile çıkarken, City'de Aguero, Dzeko ve Nasri gibi isimler sahadaydı. İlk yarı boyunca rakibine göre daha iyi oynayan Londra ekibi iki kez gole çok yaklaştı ama genç kaleci Pantilimon izin vermedi. City istediği oyunu bir türlü sahaya yansıtamasa da 85. dakikada yakaladığı kontatakta Aguero ile golü bulup maçı 1-0 kazandı ve adını yarı finale yazdırdı. Bu aynı zamanda City'nin Arsenal deplasmanında 36 yıl sonra aldığı ilk galibiyet oldu. City finale yükselen takım oldu.
36 yıllık hasret bitti
30 Kasım 2011 2:16