Sivasspor karşısına 5 önemli oyuncusundan yoksun çıkacaklarını söyleyen Kardemir Karabükspor teknik direktörü Yücel İldiz, karşılaşmada üçüncü kalecileri ile çıkacaklarını ifade etti.
Sivas deplasmanından üç puanla dönmek istediklerinin altını çizen Yücel İldiz, "Zorlu bir maça çıkacağımızı biliyoruz. Hedefimiz geçen hafta kaybettiğimiz puanları geri almak. Ne kadar eksik kadroyla maça çıksak da, sakatların yerine oynayacak futbolcularımın iyi mücadele edeceğine inanıyorum. Sivasspor da kaliteli bir ekip, zor günler geçiriyorlar. İyi bir maç olacak" diye konuştu.
Kardemir Karabükspor'da, kaleciler Tomiç ve Bülent Ataman'ın sakatlanması üzerine Sivasspor maçında kaleyi 3'üncü kaleci Fatih Öztürk koruyacağı açıklandı.
Sakatlıkları devam eden Tozo, Cernat ve Fatih ise Sivasspor maçında forma giyemeyecek.
-video_1-
"3. kalecimizle gidiyoruz"
19 Kasım 2010 22:05