Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze mağlubiyetin iyi bir şey olmadığını, bu nedenle üzgün olduklarını dile getirdi.
Karşılaşmanın ilk yarısının iki takımında ortak mücadelesine sahne olduğunu belirten Arveladze, ''İlk yarı kötü de oynamadık. Kaç tane gol pozisyonuna girdik ama atamadık. İkinci devreye ise kötü başladık. Rakibin istediği oldu ve geriye düştük. Ondan sonra da kaleye şutumuz yok. Mağlubiyet iyi bir şey değil, üzgünüz'' dedi.
"2. yarı şutumuz yok"
25 Şubat 2012 1:41